Tehergépjárműveink – melyek rendelkeznek az illetékes Megyei Állategészségügyi és Élelmiszer Ellenőrző Állomás engedélyével, telephelyeinkről indulnak körjárataikra.
A hulladékok begyűjtését – ügyfeleinknek az általunk ingyenesen biztosított – hordókkal végezzük. Az átvétel alkalmával a gépjárművezetőink ugyanannyi tisztított, fertőtlenített hordót hagynak hátra, mint amennyit átvettek a megrendelőktől. Rugalmasan alkalmazkodva a megrendelői igényekhez, kérésre további hordók kihelyezését is biztosítjuk. Az élelmiszerszállító, polietilénből készült hordók megfelelnek az általános élelmezés-egészségügyi követelményeknek, légmentesen és cseppmentesen zárhatók.
A fent megnevezett hulladékok átvételekor gépjárművezetőink, sorszámmal rendelkező több példányos átvételi jegyet állítanak ki. Az átvételi jegy tartalmazza az átvevő nevét, címét, gépjármű rendszámát, az átadó nevét, címét, egyedi kódját, az átvett hulladék mennyiségét kilogrammban és hordóban, a célállomás (feldolgozó) nevét, valamint az átadó és átvevő aláírását. Az átvételi jegy első példánya kerül átadásra a partnereink részére, mellyel hatósági ellenőrzés esetén igazolni tudják a képződő hulladék törvényben előírt elszállíttatását.
A rakodást végző gépkocsivezetők, a rakodás időtartama alatt védőruhát és védőkesztyűt viselnek. A napi járat végeztével a gépjármű a telephelyen kerül elhelyezésre.